Coș

0

Coșul tău este gol

Mergi la cumpărături

Livrare și retur

Livrare și retur

Metodele De Livrare A Produselor Sunt:


Prin serviciul propriu de livrare a vanzatoruilui
Prin serviciu de livrare a Posta Moldovei, Nova Poshta.
1.1. Vinzatorul va face tot posibilul pentru a respecta conditiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventualele intarzieri in livrare, care pot aparea din cauza unor circumstante neprevazute (traficului aglomerat, conditiilor meteorologice, sarbatorilor de stat), si nu din vina vanzatorului.
1.2 Riscul de pierdere accidentala sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul cind acesta primeste produsul si semneaza in documentele care confirma livrarea.
1.3. Costul de transport este calculat individual pentru fiecare comanda, in functie de zona si metoda de livrare, si, uneori, in functie de metoda de achitare, si este specificat in momentul confrmarii comenzii pe site de catre vanzator. Costul livrarii poate fi taxat separat de comanda si achitat de client separat in functie de modificari adresa de livrare sau de conditiile partenerilor vanzatorului pe serviciu livrare. In oricare din situatiile enumerate cumparatorului i se propune varianta optima care se poate oferi la cel moment si se anunta costul serviciullui de livrare, dupa acceptarea caruie de catre cumparator costul ramane neschimbat.
1.4.In momentul livrarii, produsul este transmis clientului sau persoanei denumite in calitate de destinatar al comenzii. Daca persoana este incapabila sa obtina produsul, care trebuie sa fie achitat in numerar, produsul se transmite persoanei care este gata sa dea detalii cu privire la comanda (numarul de origine si / sau numele complet al destinatarului) si sa achite complet comanda catre persoana care efectueaza livrarea.
1.5. La primirea comenzii, clientul trebuie sa verifice aspectul exterior si ambalajul produsului, numarul de produse in comanda, integritatea.

2. RETURNAREA PRODUSELOR

2.1. Returnarea produsului de calitate corespunzatoare.
2.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat in orice moment, inainte de primire a acestuia, si dupa primirea marfurilor – in termen de 14 zile, cu exceptia zilei de cumparare. Returnarea produsului de calitate corespunzatoare este posibila in cazul daca se pastreaza aspectul exterior, proprietatile de consum, precum si un document, care dovedeste faptul si conditiile de cumparare a acestui produs.
2.1.3. In caz ca clientul refuza podusul in conformitate cu p. 7.1.1., vinzatorul ii returneaza suma achitata pentru produsul returnat, cu exceptia costului de livrare, nu mai tarziu de 15 zile de la data de primire de catre vinzator a cererii scrise din partea clientului.
2.1.4. In termen de 14 zile de la primirea comenzii, in afara de ziua de cumparare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzatoare cu un alt produs similar, numai in cazul daca acest produs nu-i convine clientului dupa forma, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnica. Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzatoare, care este specificat in Lista de produse nealimentare de buna calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului.
2.1.5. Daca la momentul adresarii Clientului, produsul similar nu este in stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda si de a solicita returnarea sumei achit. Vanzatorul trebuie sa ramburseze suma de bani achitata pentru produsul returnat in termen de 15 zile de la data de returnare a marfii.
2.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzatoare 7.2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzatoare vanzatorul sau producatorului, si are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate in decursul perioadei de garantie, termenului de valabilitate, sau daca acest termen nu este specificat, intr-o perioada de timp rezonabila, care nu depaseste un an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzatoare.
2.2.2. In cazul respingerii Contractului de acord de catre Client si prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, in conformitate cu conditiile punctul 6.2.1., suma achitata urmeaza sa fie returnata clientului in termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de catre vanzator.
2.3. Rambursarea banilor achitati
2.3.1. Suma de bani achitata se returneaza clientului in acelasi mod, in care a fost efectuata plata pentru produs.
2.4. Lista de actiuni in caz de incalcare de catre Vinzator a conditiilor de sortiment.
2.4.1. In cazul detectarii in comanda livrata a produsului care nu corespunde cu produsul comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda si de a cere inlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitati pentru produs.
2.4.2. Daca inlocuirea produsului este imposibila, Vanzatorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificata de Client, iar banii achitati sunt returnati in modul prevazut in punctul 7.3.1.
2.5. Informatia detaliata despre pretentiile catre calitatea si returnarea produselor poate fi trimisa pe e-mail comanda@sote.md